Vad gör man en måndag



Detta är vad jag pysslar med idag. Kollar The Big Bang Theory, virkar och dricker massa kaffe. Kaffet dricker jag mest för att inte äta. Ja, jag är inne på dag nummer två; Vara hemma utan att äta upp hela kylskåpet. Det går bra, fortfarande. Jag klarade gårdagen med bravur och har tänkt att göra samma sak idag. Förresten har jag ändå inte råd att köpa mer mat, så denna mat får bannimej räcka tills jag åker till Sverige.

Just det, det är bara 11 dagar kvar tills jag (förhoppningsvis, om dom släpper på mig) sitter på ett flyg påväg till Sverige. Första stopp blir faktiskt Västerås där jag ska fira midsommar tillsammans med några vänner. Helt spontant och alldeles jätteroligt! Men det har jag redan berättat. I alla fall så ska det bli kul.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!